svar på tal.



         nathalie om läxan klar (nästan):
hejsan emma :) jag har en fråga och jag undrar hur lång tid tar det för dig att platta ditt hår för det är ju så tjockt eller det ser så ut iaf men jätte bra blogg:)<3



 
 SVAR jo det var en bra fråga för det tar faktiskt rätt så lång tid för jag kasnke måste platt mitt hår  typ två tre gånger innan det är helt platt och det kan ta bland 1-2 h och för mig är det jäkligt lång tid! men jag använder ingen hårspray för mitt hår blir bara lockigt om jag har det i håret och så är det äckligt det blir så stelt:P
så så ligger det till och om jag bara vill ha det slarvigt platt så går det ju mkt fortare,men om jag ska till skolan och har plattat dagen innan så sitter det ju fortfarnade i lite grann och då behöver man ju bara ta några gånger och sen så är det platt :) så det var mitt svar och jag hoppas att det var ungefär något liknande du ventade dig:P
haha;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0