läxan klar (nästan)

jag har precis smitit iväg för att blogga lite eller inte direkt smitit men iaf så har jag typ gjort klart min läxa eller bara hela matten på typ 4 sidor och sen sv så har jag en sida kvar !
men ***** har iaf gått hem för ett tag sen och det var då jag började med läxan ohc ibland så hänger inte hjärnan med riktigt när man ska lösa ett at l för då känns det som om man inte fattar fast man egentligen gör det!
hehe vilket trubbel va?
men aja skola imorgon inte det roligaste direkt men,men .
kissies♥

                                                            
                                    


Kommentarer
Postat av: nathalie

hejsan emma :) jag har en fråga och jag undrar hur lång tid tar det för dig att platta ditt hår för det är ju så tjockt eller det ser så ut iaf men jätte bra blogg:)<3

2010-02-07 @ 18:09:15
Postat av: Freddie♥♥

Heej! vi har laddat ner photoshop men fattar NADA!

2010-02-07 @ 20:05:26
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0