med linda (blondin AB )

jag o linda har startat ett aktiebolag som heter blondin AB. bara så alla vet betyder AB aktiebolag (det var linda som skrev det sista ...eeh o de första )

jaaaa...nu ska ni få höra några skiitiitititt braiga blondin skämt som då linda har gjort omedvetet under dagen och då kom ja på skämten.

1. de var två sugrör i en dricka ,båda är odruckna alltså ingen har druckit ur dem.

linda säger: vilket sugrör är mitt?

emma säger: eru dum elr vi har ju inte druckit ur nån av dom än!

2.emma säger t linda ett blondin skämt som redan finns det går såhär:
om du som blondin kmr in o ska köpa pizza då säger expediten vill du
att ja ska skära den i 6 elr 12 bitar ?

linda svarar : 6 bitar för jag kmr inte orka 12 ju:O

emma :men den e ju lika stor fortfarande !

linda :men det e ju skillnad på 6 bitar o 12 bitar det fattar ju till o med ja!
6 e ju mindre än 12 !

emma :men va fan de e ju fortfarande en pizza en pizza e lika stor om du skär den i 6 elr 12 bitar !!!

linda : aha ....ja fattar.

3.linda ska t skolan hon åker buss som stannar på stan där hon kliver av och ska gå på pershagen bussen men
ja då går hon på fel .... hon ringer t mig jag svarar nt på dom 2 första gångerna sen ringer jag upp o frågar var hon e
linda : eeh ....i hovsjö råka bara gå på fel buss..

emma tänker : fan hur lyckas hon me de?...(dum blondin)

emma säger :fan hur lyckas du me de ? asså ärligt e du trög ? åker liksom t hovsjö ist för ph....eeh...

eftersom linda kmr försent sa jag det t läraren
 
läraren säger: att hon hört många dåliga ursäkter for att komma försent men att den här e så dum så man måste tro på den!!
så därför hade hon gått på fornhöjden bussen ist för pershagen bussen lite fel bara ....

4.linda skulle tackla mig på vägen hem hon hoppar o jag stannar så hon forsätter in i en tagg buske !!!:Oo ja garvar så ja nästan kissar på mig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0