vampyr elr inte?

haha,idag på bussen hem så sitter ja linda och ludde o snackar lite sen så kommer de på två tjejer och en av dom har huggtänder asså dom va fejk säger ja men linda ficki verkligen panik !

Linda : kolla hon  som sitter längst bak hon har huggtänder :O !

jag : nej ofta fett chill !

Linda : nej vadå chill fett läskigt ju..

jag : haha,e du seriös ?

Linda : JA ,asså emma du får inte gå av innan mig !

jag: men snälla va tror du hon kommer göra flyga fram och bita dig i nacken ?

Linda : eehh, JA vadårå hon e fett läskig ju ! asså emma du får inte.

jag : men ja måste ju för att komma hem.

Linda : men då är de ditt fel om ja blir biten !

jag : du kommer inte bli biten ! ja kan ringa dig när ja har gått av.

Linda : RING direkt !

jag : ja då !



de va vårat samtal och sen fick ja ett sms och där stod de "hon gick av på samma station som mig !!!!! :O <3"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0