take a snap..

hejsan! har lunch i skolan nu men ja e hemma hos mig med lovisa vi hann precis med bussen,fick sluta svenskan lite tidigare asså alla fick inte bara vi ;)
men nu så e vi iaf här och vi har stekt hamburgare och ska precis ta en stoor god tugga .. de är alltid soppa i skolan på fredagar och de e inte så gott.
men vi ska iaf ha idrott sen och de e alltid kul enligt mig för liksom de är ett av mina favorit ämnen .. hah! ja men de är ju alltid bra att äns ha ett favvo ämne!

idag i skolan så vart man ju inte lite blöt.. ja och karin hade krig och sen så halkade hon och då började ja garva och sen tappade hon typ sin mobil,så vart tvungen att leta lite.. hittade den inte.
men sen så rullade vi oss i snön elr okej karin rullade sig övredrivet i snön hah! men de var kul.
nu när lovisa och ja gick av bussen så kastade vi lite snö på varandra och sen så skulle hon springa och sparka snö på mig och då halkade hon !! hahaha! så jävla kul :D
hah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0