bästa hårsprayen!




asså vet ni ja har den bästa hårsprayen i världen den e grym! ja har haft rakt hår i flera dagar nu och de kan man ju bara kalla grym hårspray !

det är syoss shine and hold ,finns inget bättre just nu i mitt liv elr jo mkt annat men ... ni fattar !
den få mitt hår och hålla formen och ja kan ha mitt löshår utan att mitt vanliga hår blir lockigt och de känns fett bra att inte behöva gå och ora sig om att man ser dum ut elr så. använder inte så mkt för ja gillar inte när de blir så där hårt ni vet för sen när man borstar håret så blir de tovigt..de är väl det ända minuset med den här hårsprayen tycker jag !
och tänk då liksom ett minus och resten plus. de är bra!



Kommentarer
Postat av: besviken dachriiidddd

men nu dachriiidd besviken är do ska skriva linda om ju elr va ja säga do skriva om dachriiddd bara så du veta !!

2010-11-24 @ 16:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0