alltid lika kul!

haha ! ja älskar er mina små fan elr okej ni kanske inte e så många men iaf här är ett fan och hon heter linda och e jätte konstig nej men hon  e stört skön och vi är ritorp och reatard .. men ja e stolt över våra fina smeknamn och sen så är vi båda kompis med dachrriiiidd machridd. han e cool som vi två. men iaf linda e ju en barndomskompis t mig och ja de va så kul för när vi alltid va på en vuxen fest varje år så var de en tjej till i vår ålder och hon hette också linda och ja kallade henne en sak för hon var typ fet.. men de va så kul för ja kallade henne en sak och linda en annan sak för linda var stor och den andra linda som ja pratar om va liten. de va skit kul när vi tog upp det en gång och sen så säger hon en dag att hon och ja har varit i spanien och de kommer inte ja ihåg och då retar hon mig och säger att ja har dåligt minne de är inte chyyssttt !!
hah! sen var de en gång i klassrummet så säger ja big ben när ja skulle säga big bang och alla börja skratta och linda satt mitt emot och typ vart helt tårögd haha! så jävla kul asså man kan inte sluta skratta åt henne de går bara inte..

men så nu har ja skrivit om lill linda ! hoppas du blir glad när du läser de här :D


linda för några år sen ! söt va :O


Kommentarer
Postat av: linda

tackar..<33

2010-11-25 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0