pluggat med fanny ;)

hej bloggen idag så hängde fanny med mig hem efterskolan för vi skulle plugga klart lite inför spanien för det är bara en vecka kvar nu och det är hwlt fantastiskt! aja i morse så var ja inte i skolan för ja var ju hos ortopeden och det gick bra,de sa att ja skulle fortsätta att träna som ja gör och att ja fortsätter att växa.vill få min mammas längd :) men iaf sen så fick ja lite tränings övningar som ja ska göra så det får ja väl se till...haha! men nu sen på eftermiddagen så har fanny och ja börjat packa min väska och så klippte vi mina jeans till shorts,har redan gjort det på ett annat par som är försmå :( men nu har ja ett par nya ;) soo dam happy!
aja ska ut och rensa lite maskroser nu med mamma.... vill inte!!


snygga va? ignorera min hand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0