uppvisningen

så hej bloggen det var ju ett tag sen som jag kom hem för jag har ju haft uppvisning och det var skit kul och gick jätte bra också och jag hoppas att fias pappa lägger ut det på you tube!men iaf sen fick vi ju gå lite själva och prova massa saker och jag fastnade helt klart för el basen tyckte det var skit kul.och jag var ju helt klart grym.
fanny och fia fastnade för gittar vilketockså var kul.men sen sista uppträdandet då kom melanie och nicol och kollade och det var jätte kul att det kom!vi gick typ till en teatersal tillsammans och där fans det typ som en tv studio som man fick leka lite med,vi lekte såklart tv show:P
haha:) sen körde vi trummor som värsta galninigar:O jag tror han som var lärare var trädd för oss...
hehe.
aja dan var iaf skit bra alltså en riktigt lyckad dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0