sovit!

hej bloggen det var ju som sagt ett tag sen som jag kom hem men jag var så trött så att jag somnade på pappas mage:P och det var skit skönt! hehe.. men idag i skolan så hade vi matte , no och vi gjorde experiment det var väl kul ... och sen sv och idrott.jag och några till hade skit kul på första rasten vi typ lekte i snön även fast vi bara hade jeans och typ koftor .
aja nu så satte jag mej vid pappas data för han och mamma har åkt till sjukhuset tänker inte berätta vrf .
man kan hålla lite för sej själv eller hur?
annars så gick jag till kiosken med amanda och fick en tia av henne tack så mkt :D
aja ses<3


pluggar även inför provet i matte i morgon!

Kommentarer
Postat av: scheima

Hejsan

Gå med i :



www.gratis5.se/user/register/Scheima



Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-03-09 @ 17:12:26
URL: http://scheima,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0