ska till lovisa

hej bloggen ska snart åka till lovisa satte mig här en snabbis för jag ska fixa mig lite och så.men iaf idag på morgonen så fick jag frukost på sängen av min mamma,tack mamma! och det var jätte mysigt för vi skulle kolla på vasaloppet som gick kl 8 och jag såg bara starten och sen somnade jag om till halv elva :P var så jäkla trött för igår kollade jag på en skit läskig eller obehaglig film! den hette world trade center och man fick se när de två tornen vart bombade och rasade ihopp och då hade de filmat två poliser som gick in i byggnaden och sen berättar jag mera senare för visst låter det spännande?
aja ses♥


vilka dårar som gjorde det där!

Kommentarer
Postat av: Mirre

den dåren heter Gorge W. Bush

2010-03-07 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0