så nu har vi kommit hem

då var vi hemma igen och detv ra faktiskt kul! men ibland så vart det lite tråkigt men man fick hjälpa till och klä på de och sen så får man trösta om de gråter...men under våran rast så gick vi hem till mig och åt lite godis :P
de flästa var jätte söta och jag kände igen mig rätt mkt sen jag gick där men de hade ändå gjort om rätt så mkt.nu sitter emma och gör en header till mig hoppas att den bilr fin ! men iaf till baka till dagiset ,det var en jätte söt tjej som hette amelia oh hon var så sötttt vi satt och kastade bollar till varandra och emma och jag satt och kastade på varandra :P det var jätte roligt och sen så började en tjej spm hette emelie klänga på emma och ville rida rygg och då ville ebba det också så de började typ tjafsa lite då och då sen så var det en jätte söt kille asså han var typ 1-2 år och han var så söt han hette linus .. men aja sak inte sitta här och bertätta för all om barnen men det var det vi gjorde och sen när vi kom hem så var jag skit trött så vi tog en billy pizza och bulle.
så det var bara skönt att komma hem.och i morgon så ska de klä ut säg till poskkärringar och de frågade oss om vi ville det ,men tror inte det:s haha:D hoppas att man kanske får godis eller något eftersom att det är påsk snart jue.visst låter det som en roligt/tråkig dag va? :D




bjuder......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0