rolig dag!

så nu har jag kommit hem från heron city och det var skit kul där.först så bowlade vi och jag tror att pappa vann med rätt så mkt vi han köra tre rundor och jag gjorde en strike (hmm..)och 1/2 spärrar.
men sen när vi skulle gå ut så kom "jag" på att vi hade glömt att tagigt på oss våra vanliga skor så vi gick ut i bowling skor :P och det var skit pinsamt men pappa brydde sig inte om det utan han typ sa det till alla han gick förbi,han är prat glad till den som inte vet det.men då gick vi iaf och bytte skor och sen så gick vi in på media markt och kollade på cameror och jag hittade skit många fin,fastnade fören lila rosa kamera men jag har ju redan en digital kamera men jag vill ha en lite proffsigare.
men,men sen gick vi iaf och åt lunch på mc donalds tog det jag brukar ta...
innan det så hade vi beställt billjetter till filmen Farsan och den var skit bra!! men väldigt sorlig och jag tror att de flästa tjejerna i min klass skulle ha bölat :P haha,inget illa menat.
men jag gjorde det väldigt mkt ifa när en hund var tvungen att avlivas:(
men den vär skit rolig

"vill du gifta mig?" haha,gubben sa det till en tjej/tant på första middagen.

sen hade vi rätt så brottom hem för pappa skulle fixa något.
kommer bilder senare ikväll ,sitter på pappas data nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0