rast från jobbet(!?)

så nu har vi rast igen och vi börjar om typ en halvtimme men vi har varit hemma ett tag nu så..
men efter jobbet(?) så ska emma och jag ner på stan och äta lite och köpa present till pappsen:P
men iaf idag så har vi varit ute och vi fick gunga alla barnen och tillslut så vart det rent utsagt kaos för då ville alla gunga.så då gick man typ runt och frågade om några hade gungat klart men ingen hade det och sen var det lilla söta emma  som var klar och då gick allt bra igen :)och sen så var det påsk samling och vi satt och sjöng massa sånger som de hade gjort om till påsk sånger och det var skit roligt för det var typ några av barnen som inte äns lyssnade och som bara sprang runt och lekte och sen så delade de ut russin till alla barnen och vi fick lite påskgodis men det var bara choklad i det så jag kunnde ju inte äta det:( så emma får mitt tur för henne va för hon har ju typ redan ätit upp sitt.haha;D
aja ska snart tillbaks så ska kolla om någon är inne på msn men jag räknar inte med det...


mm klubba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0