min födelsedag

så idag så fyller jag ju år och det har varit en jätte mysig morgon med frukost på sängen av masen och papsen.och då fick jag öppna två paket ett från min kanin(?) sally och det var en deo och ett grönt nagellack jätte fint så tack till min lilla kanin sally!
sen så fick jag ett par lila skor av mamma och pappa ,jätte snygga så tack.sen gav mamma mig en lapp och det var en rebus med massa teckningar och mamma är kasnke inte bäst på att rita men det tog ungefär tio min för mig att lista ut vad det var..och då var det , VAD + LIGGER + UNDERBYXOR - BYXOR + MAMMA O PAPPAS + SÄNG ?
och det var då bilder på alla de saker så jag skulle lista ut orden som då var de. och vet ni vad det var ....?

en LAP TOP!!!!
asså jag vart skit glad så vi gick i genom lite regler om att den här datan som jag har nu bara är till för att spela spel och att familjen kan använda och den nya blir min blogg adata :D bra va?

det var det jag nu på morgonen och kl 12 så kommer liten del av släkten.

iaf igår så hade jag ju fest hos mig och vi hade jätte roligt vi körde några lekar som land och stad och sen att man skulle få ner en penna i en flaska fasst på annorlunda sätt och sen hade vi en chips tävling o charader :) och jag tackar jätte mkt för alla fina presenter jag fick igår. várt verkligen super glad!
senare på kvällen så gick vi ut och körde burken vilket var jätte roligt jag vart väl burkad några gånger men det var inte så lätt att se vem det var som kom springande.
aja kommer massa fina bilder också!


öppnar lovisas paket nu tror jag :)

min nya nalle från karin:)

hela gänget:)
några är inte med på bilden.

fanny och amanda:)

jaaa :)

lovisa med gigantiska läppar:s<3 haha :D

karin :) nallen kate tror jag att hon ville att den skulle heta :P

chilli chipsen till chips tävlingen..

så det var roliga bilder va ?:) kanske de flesta lite mörka och suddiga men,men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0