med emma

hej bloggen idag så har jag varit med emma hon hängde med mig hem och vi gick till ett dagis som vi ska praoua på och det så g jätte mysigt ut .
men sen så bakade vi rull trårta och den vart skit god!
hehe..
vi satt typ vid datan resten av tiden och hån åkte hem ungefär nu :P
men vi hållde på med photoshop och fixade oss lite och det var skit roligt för ibland så såg man bra ut och ibland hemsk ut .
och det gick inte att inte skratta så ni kasnke förstod att vi har haft det kul!

men här kommer bilderna vi gjorde


där har vi mig... snygg:s *host*

här har vi emma som då vart mkt bättre!!

och här ser ni skillnaden på ena sidan och på den andra så har vi fixat henne eller emma men jag satt bredvid :P

fina va? och det är jätte roligt att redigera bilder på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0