kvällen

så hej bloggen nu så har jag precis duschat har ju varit på fotbolls träningen på morgonen och vi gjorde några tävlingar men nu ska jag inte prata om det utan om vad vi gjorde i går kväll och vi hade jätte roligt först så kollade vi ju på melodifestivalen och åt tacos och sen var kl typ 22.00 så då ville vi hitta på något så vi gjorde några tävlingar och en så skulle man äta chips från en tallrik utan händer så man fick bara använda munnen och de chipsen var typ chilli smak på så det var hett! aja den vann iaf lovisa dådå men sen gick vi över till en sminka tävling och det var skit roligt för då skulle vi plocka lite smink och sen sminka sej så fult som möjligt och ja ni kommer att få se en bild på hur snygga vi var :s haha :D men vi hade så roliigt men iaf sen så gjorde vi en tävling till och då skulle man spruta vatten i en annas ansikte så om jag satt i en stol så skulle emma spruta vatten på mej och så skulle man räkna hur många gånger emma sprutade eller vem det nu va som sprutade..
och jag vart piss blöt.men på den tävlingen så fick man inte ta upp händerna eller flytta bort ansiktet.
aja sen vi typ 24.00 gick vi och la oss men det tog ett tag för vi låg och skrattade skit mkt :P
haha :D
men det var det vi gjorde igår visst låter det kul?<3
men ses senare ska träffa linnea nu♥


haha visst var vi snygga?:P
jag var solbränd och det är därför jag var röd i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0