i dreaming...

i natt så drömme jag en skit äcklig drömm och jag fattar inte att det kan bli så ibland !

aja den handlade iaf om mig och jag var på väg till new york och då så var det en kapare som satt på planet och det var de som skulle köra in i world trade center och jag satt där hur lungt och stilla som helst innan jag märkte det och jag slog sönder flygplanets fönster och jag hoppade ut och då var vi en halv meter från marken men planet fortsatte och jag märkte att jag inte stod på marken utan på ett måln och jag sprang på alla målnen och sen trampade jag snett och flög rakt ner på marken men överlevde,jag kom till egypten och ville bara där ifrån men kände att jag var helt blodig och det var inte en ända människa på gataorna och jag stod där helt stilla och så kom mamma och hon frågade hur det var med mig och jag svarade att jag mådde helt bra och att det inte var något fel och precis i den stunden så ramalde jag ihop i en hög och kände att jag skulle dö för jag såg en vit tunnel och det såg ut som jesus och ni vet då är man på väg att dör asså om man ser den :s
scaryyy
eller det kasnke inte låter så läskigt men det var dte !!!!


100308

jag var en apa haha :D och klättarde i alla träd och åt skit mkt bananer så att jag var skit nödig skum  dröm va?


Those who are dreaming of the day knows much, which escapes those who just dream at night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0