hemma från sportlovsdagen

hejsan bloggen jag har ju varit i fjällen och det var skit kul men jag kommer att skriva mera om det senare för nu ska jag skriva om idag när vi var på sportlovsdag på axa och jag var med fanny,emma,lovisa,ida,melanie,nicole och wilma vi körde dansmattan och så var det typ bowling med vatten flaskor och det var med en fotboll,man vann faktiskt ett godis halsband :P
sen så åt vi lite pommes och dricka, skit gott. det bästa  ar typ när a-laget spelade hockey med de som hade skridskor med sig :s och jag hade ju såklart inte det.men sen så vart det autografer med de och vi stog först i kön men det tog skit lång tid ínnan de kom så vi fick stå och vänta ett tag :P
men äntligen kom de och jag älskar ju petri pakashlakti han är från finland tror jag :s
men han tycker jag mest om men han är definetift inte snyggast,för det är en annan spelare som jag tyvärr inte kan namnet på.de signerade iaf kort på de själva och gav ut och jag snackade med per halin :P och jag frågade om han gillade att spela hockey och det jorde han,han sa att jag skulle börja för jag sa att jag ville börja förut .
men aja nu så sitter jag iaf hemma hos emma och lovisa vid emmas data och vi kollar på my sweet 16 det är skit bra :)
aja ses♥



...

när vi stod i kön :D

vet inte vem men han ser ut att säga något :s

robban :D

yetman


stefan bemström

fredrik svensson och petri pakashlakti


btw.kommer att ladda upp bilder från fjällen senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0