hemma

så nu har jag kommit hem och ska snart åka iväg och handla ska ju ha fest i morgon:) så nice att det bara är några dagar tills jag fyller år:O aja men jag bytte typ om direkt när jag kom hem.satte på mig mjukis drässen . så myyysiigt.skolan var väl lite annorlunda idag för våran lärare var inte där och då hade vi en typ vikarie och han är riktigt skön... iaf på sista lektionen så var det film men den var skit dålig och det menar jag verkligen,så då gick jag emma,och cornelia till vårat klassrum och det var skit livat där efter typ en halvtimme vi spelade väöldigt mkt kort som vi gör på dagarna nu.
aja ska nog fixa lite saker tills imorron.
ses♥


Btw.var osminkad idag,haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0