ghost whisperer

hej bloggen det var ett tag sen nu som jag då kom hem ,gick till kiosken efter skolan med amanda och vi köpte såklart s märken och sen kom rebecka,viktor och viktor och vi åkte bussen hem.när jag kom hem så var då pappa hemma och vi vilade framför tv:n kände mig skit trött ! så jag var nära att somna men icke ... jag höll mig vaken och kollade på det skit bra programmet ghost whisperer så jävla bra asså!
och jag tycker att jennifer love hewitt är en jätte bra skådis!
aja nu så håller jag på med en smoothie och den blir nog en sucseé tror jag men jag hade inte så mkt bär så det vart blå bär :s
aja ska fortsätta nu ses.

btw.är ledig i morgon,studie dag you know .




oseriös ofc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0