fjällen

så nu ska ni få höra om min resa till fjällen och det var jätte kul:)
men bilresan var i typ sju timmar om inte längre ..
men den var lite långtråkig ibland.sen när vi kom fram så gjorde vi inte så mkt slappade och kollade på tv för vi åkte ju vid tolv så vi kom rätt så sent .
på lördagen så tror jag att vi åkte scooter och det var jätte kul men det guppade jätte mkt så man var tvungen att hålla emot med armarna och jag fick extrem träningsverk nästa dag,men iaf vi åkte till våffelstugan med scootrarna och det var en annan familj också det var jätte mysigt där uppe och såklart tog man våfflor:P
sen mär vi kom hem så hade det kommit en annan familj och då skulle vi ut och äta på kvällen det var skit mysigt och vi åt ju såklart "matcho nacho" asså en taco tallrik .
men barnen åkte hem lite tidigare och kollade på tv det var typ något ganster program det var riktigt spännande .
vi gick och la oss typ vid elva vilket jag kanske tyckte var lite tidigt men det var faktiskt skönt att lägga sig tidigt och vakna vid en skön tid :P
vilket vi gjorde ,lisa vaknade typ alltid före mig men sen vaknade jag av att hon kollade ner på mig från våningssängen . vi hade jätte roligt och så åkte vi faktiskt skidor på söndagen och det var kanske inte så jätte roligt för det var väldigt svårt eftersom att jag bara har åkt 2 gånger i hela mitt liv! och när vi kom dit så hade jag skit ont i fötterna efter pjäxorna så vi var tvugna att spänna upp de ett tag innan vi började åka men sen så funkade det men det gjorde extremat ont i fötterna efter att ha kört barnbacken 4 gånger och det var så länge som jag åkte skidor . haha:D
när vi kom hem grillade vi marsmellows det ör faktiskt riktigt gott och vi grillade inte ute utan över ett värme ljus vilket funkade mkt bättre och gick dubbelt så fort.
sen var vi ute i snön och lekte lite hade snöbollskrig och så skrev vi saker i snön :D
men sen slappade vi resten av dagarna och på hemvägen började jag längta hem väldigt mkt och särskillt efter mina kompisar och familj :D
och jag kände mig väldigt välkommen tillbaka.
men det var lite om min resa visst lät den rolig? haha.
men såklart så har jag tagigt jätte mkt kort :D


i bilen på väg dit ,lisa :D

jag som lyssnade på musik och åt kexchoklad :P

scootrarna .

en riktigt god "macho nacho"

lånade daniels skid hjälm/glasögon
daniel var ett av barnen. eller han var inte så liten men :P

fick varm choklad gratis :)
med grädde ...

däe åt vi när vi hade åkt skidor.

sikid backarna,de var skit höga!!

söta lilla jag med hjälm/glasögon :P

osminkad men visst ser det ut som om jag har jätte mörkt hår?

deras baksida, så stor!

mina små men fina händer :)

vart den perfekt eller vad?

en till bild från baksidan och kolla vi hade sol ! ha!

min packning :P

snacka om surt !!!

på vägen hem jag försökte sova :P


så visst var det många roliga bilder :D aja ses♥

Kommentarer
Postat av: annie

Ni är i lofsdalen va!? jag brukar också åka dit:)

2010-03-04 @ 16:07:58
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0