efter mammas jobb

så nu har mamma och jag äntligen kommit hem från sjukhuset och det var JÄTTE halt ute så var försiktiga när ni går ut och går!men iaf när jag kom ner till mammas jobb så visade hennes jobbarkompis elin hur man ritade en nalle och den var jätte söt!ni kommer att få se en bild och så ska ni få se hur min såg ut..och den var inte fin,det kan jag lova.
men nu så håller mamma på med maten tror att det blir något gott för det brukar bli det och jag äter ju nästan allt så det spelar inte så stor roll.
men aja nu ska jag kolla lite andr bloggar så ses.


där har vi hennes ,fin va?

och där har vi min.. *HOST*  
strunta i mig där bakom :P och i min han! hehehe....
men visst var hennes söt?jag älskade den verkligen och jag tycker att det är jätte svårt att få till de sunda formerna!(:

Kommentarer
Postat av: fanny

SV: Ja :)<3

Saknar det som fan :(<333



den var ju jätte söt! :D§

2010-03-16 @ 19:15:37
URL: http://fannyee.blogg.se/
Postat av: fanny

SV: Ja, ha :D<333

2010-03-16 @ 19:19:06
URL: http://fannyee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0