varit på sjön..

hej bloggen!

ja igår så stack jag, fanny,sofia,emma och lovisa ut på sjön med pappa då! vi hade jätte kul och det var då därför ja inte bloggade.så vi var vid en liten vik och hade jätte mysigt vi badade och spelade kort typ hela tiden och första dagen så var vi också på en strand + hoppade fårn båten...vi rodde in med jollen och sen tbx och andra dagen så tog vi det lungt på morgonen och vi skrattade jätte mkt kvällen innan för emma vart typ inträngd mellan mig och fia,haha;) fanny och lovisa låg i den andra hytten.och sen på natten så började fia att snarka så emma pickade mig på ryggen några gånger så att ja vaknade och så sa hon att hon gick ut och la sig på soffan,men ja somnade typ om direkt sen...dagen efter så åkte vi till farsta näs och låg och badade och solade vart väldigt brun elr ja var ju redan det-.- iaf sen vart det hem färd men ja tror faktiskt att dom hade kul allihopa elr det hoppas jag!

det kommer att komma massssssorr med bilder senare elr imorgon.

 det blir en bild!

 
lovisa,sofia,fanny och jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0