E gästbloggar

hejsan emmas blogg!

Nu är det hennes kompis som skriver, hon är ju i spaninen. dah?
men hon har ju bloggat därifrån också.
Men nu är jag så j'vla avundsjuk på de asso. Bada, sola, shoppa.
shiiit! lite orättbist tycker man ju.
mmmh. men de ska ju sola lite till mig så.. ;)
men iaf, så idag i skolan fick vi reda på klasserna i 7an.
blev nt med emma, dammit! men aja. Vi kommer ha massa andra ämnen tillsammans.
men ah. Snart är det skolans dag, och jag ska vara i spöktunneln. HIHI
men puss, och emma jag älskar dig! ♥

min blogg ---> www.emmawidstrand.blogg.se .

lite snålt med bilder tycker jag. Så bara för det får ni en på sötaste emma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0