tur!

det här är typ den värsta dagen i skolan ,eller iaf för mig för jag hatar de första lektionerna då vi har läxgenom gång med susanne och sen så har vi slöjd(träslöjd) usch... så jag hade tur att jag missade det idag men jag kommer bara lite efter men shiet the same.idag så har jag bara slappat och gjort lite blandade saker som ex.

  • gjort klart matten till målet
  • städat rummet bra va?
  • ritat.
  • kollat på tv
  • sovit ....
  • duschat
  • matsäck tills i morgon
  • m.m

 så det var lite saker som jag har gjort och ni ska få se mina fina resultat på det jag har gjort:P


visst ser hon lång tråkig ut?:P

duschat hår:P

min godaste matsäck.

och jag lovar att jag har gjort det andra:P hehe....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0