tänk om!










...jag imorgon på sjukhuset typ hade brutit mitt ben eller något sånt under röntgen och mitt ben har varit av i typ två år eller något sånt och jag har inte märkt något det skulle väl ha varit konstigt elelr hur?

... jag mitt under en lektion eller ut skällning råkar prutta och det skulle ju vara ännu hämskare eller hur?
och alla bara skrattar ,usch vilken hemsk tanke!

...jag kanske råkar ta bort bloggen utan att veta varför och det hade väl inte varit det aldra bästa för då hade ni aldrig fått höra vad jag har för roliga saker att berätta :P

...  jag börjar bråka med mina kompisar och vi aldrig mera blir vänner det hade ju varit rena katastrofen och tänk om det bara hade varit om typ en pytte liten sak och ingen vill förlåta varandra!!! åhhh,jag vill inte äns tänka tanken!


haha,så ni vet ingenting av de här kommer att hända eller man vet ju aldrig:P
hehe...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0