stan idag

hejsan bloggen har kommit hem från stan för ett tag sen var där med sofia och fanny och vi åt på doncen och sen så provade vi lite kläder hittade en skit snygg outfit från H&M som jag verkligen ska köpa när jag får pengar:P för var helt pank!!måste nog börja med att göra lite sysslor här hemma.men iaf sen så köpte fia och fanny varsin grej kommer inte ihåg vad:P
men vi hade kul iaf.sen kom jag hem och kollade lite på tv och gick och satte mig här :)
i skolan så hände det inte så mkt men vi var på vraket på rasten och emma skrattade åt mig bara för att jag gjorde en sak med en filt!
haha såklart att det kommer bilder och jag hoppas bara att emma inte tog bort dom!

så ni vet jag bjuder på alla bilderna!!!




hahahaha :D

ehhh?? lite suddig!

aja det var några av bilderna de andra var lite för pinsama:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0