sjukhuset/tandläkaren

oj,jag är verkligen skit trött idag för imorse sp var jag ju som sgat på sjukhuset och jag ska berätta de dåliga nyheterna senare men nu så ska jag prata vidare om dagen.jag har ju precis varit hos tandläkaren och det var inte så farligt för han sa att jag hade fina tänder:)
men annars så har dagen varit bra förutom svenska lektionen den var skit tråkig eller inte för det kom typ en dansare som verkligen var skit bra ,gud vad jag säger skit mkt ska nog ta och försöka sluta :P
men iaf så han var där och visade oss några riktigt coola dans moves .
och han kom liksom emot en när han dansade och det var skit ( oj) läskigt för han såg så läskig ut när han dansade:P
aja sen så vart det ju kiosken som vanlig och bussen hem ofc.
aja vi ses<3

opps glömde att ta kort kan man vara lika slarvig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0