shopping klart!

så nu har jag och fanny kommit hem men tyvärr så vart det inte så jätte mkt shoppande för min del för jag hade liksom bara 200 kr med mig och typ allt kostade 199kr så det var inte sdå mkt men ett par örhängen och sen en present till mamma som snart fyller år och exakt 6 dagar:P
men det tänker jag inte berätta vad det var det får ni veta då:)
men annars så åt vi ju på doncen,konstigt va? men vi tänkte äta på nancys först men det var skti mkt folk så vi pallade in ni vet massa små blogga fans,haha ;)
men vet ni vad vi glömde att ta kort:/ men ni får stå ut ni får ju ändå rätt så mkt bilder:P
men såklart så ska ni få se mina fina örhängen.


från ur&penn skit billigt!

snygga va?

så snygga är de på!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0