så roligt!

nu har jag kommit hem från sången och det var skit kul för vi skrattade typ hela tiden och vi gjorde en super bra låt med coca cola burkar och en appelsin festis:P och när fanny skulle blåsa i sugröret så började vi as garva för hennes kinder svälde upp som en ballong:P
haha :D det var så jäkla roligt och sen när vi skulle slänga några papper så råkade fia slänga sin mobil i sopptunnan istället för papprerna men hon fick ta upp den :)
hahahahaha :D ni kan inte fatta hur roligt det var jag skulle ha filmat!!
aja nu så har vi kommit hem och ska snart äta sämlor som vi inte åt igår bara för att vi inte hade tid att köpa så det blir idag istället till os som mina föräldrar ska kolla på.
aja  vi ses väl hoppas jag ( eller....? oooo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0