rastlös

hejsan bloggen mår skit dåligt idag och går och snyter mig hela tiden och har ont i huvudet men har ändå tagigt en alvedon men jag har iaf gjort något kul kollat på film och det är så kul att kolla på tecknade filmer så pappa och jag kollade på happy feet och sen kollade jag på någon film med myror men det var fortfarande tecknat:)
men de var skit bra och iaf happy feet för de var så jä*la söta!
på morgonen så kom pappa hem med en choklad kaka till mig och det var skit gott har inte ätit upp hela ännu men det är väl bra att man spar lite:)
jag ber om ursäkt att jag inte har bloggat mera men jag orkar verkligen inte men nu passar jag på för jag har precis sovit i två hela timmar :P
så nu har jag iaf lite ork<3

btw om någon kompis till mig läser detta så undrar jag om ni har börjat med nästa kapitel i matten asså det efter tema? skicka ett sms:)<3


fastnar inte på bild när man är sjuk:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0