moa och julia!

hejsan idag så har ju jag spelat match mot vagnhärad asså vårat lag och det var skit kul och vi vann men det var inte det roligaste utan att jag fick träffa moa och julia igen de är skit snälla! och roliga och jag,amanda,fanny,moa,ida,sofia och julia var sen efter matchen också och då gick vi till pizzan men dock så hade jag inga pengar men fick smaka en bit av moa och julia :P
sen så gick vi till kiosken köpte såklart s märken för min ända ekrona.
så nu är jag helt helt pank.
men iaf sen så gick vi hem och vi gjorde en skit rolig grej på hem vägen men tänker tyvärr inte berätta av vissa skäl.sen vart det data :P
haha visst låter det som en rolig dag?
men det kassa är att det inte går att ladda över bilder men ska försöka igen:(<3

Kommentarer
Postat av: moa

vi hade d bäst ju! <3

2010-02-14 @ 18:25:42
URL: http://mmoalovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0