miss my friends,emma har en åsikt


haha,ibland så vill jag faktiskt vara i skolan och man kan inte tro det men det är faktiskt rätt kul asså då syftar jag inte på lektionerna utan på kompisarna om man tänker så har vi i våran klass faktiskt skit kul på våra lektioner okej kanske inte alla men vi skojar liksom och det händer så mkt spännande i våran klass det är det som gör den så speciell:P
men sen när man är hemma så får man en viss känsla om att man vill till skolan bara för att få träffa kompisarna även om man typ träffas varje dag annars om man är frisk:P
så känne rjag nu för man har liksom inget att göra förutom att sitta vid datan och då är väl ända kominukations settet är väl inne på msn eller något sånt.
men iaf jag får väl ta och stå ut haha det är ju klart att jag klarar satt bara och tänkte på det och då vart det i ett inlägg:P

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0