med fia

hejssan nu så ska snart fia åka tyvärr men hon har iaf varit med mig hem idag och vi har typ bara suttit vid datan och nördat lite:P
men iaf idagså åkte ju vissa skridskor och jag och fia var de ända tjejerna som åkte från våran klass rästen var jobbade i skolan :S
och det var skit kul men det var jävligt kallt!
men sen så gick jag och fia hem till mig och bytte om och sen tillbaka:)
fast vi hade jäkligt otur för vi missade bussen när vi skulle hem alltså inte bara jag och fia utan hela klassen :P
haha så vi stog där och frös.
aja ska ladda upp lite bilder nu ses ♥


sebbe och anton :)

linus vikto och martin :)

sofia men suddig bild:P

han är så jäkla rolig:P haha :D


ni får säga till om ni läser detta om jag ska täcka över någons ansikte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0