jämt

asså n uhar jag kollat på era resultat i min tävling och det vart lika mellan ...


Emma w & lovisa w
grattis ni hade alla rätt men sen så var det några som hade skrivit fel på fråga 1 o 3 för på ettan så skulle man skriva deras serie namn inte riktiga och på trean så skulle man skriva isabella löwengrip inte blondinbella som några gjorde men det var jätte bra iaf :)

men det är ju inte klart än så vi ska ha en utslags tävling och det är att man ska göra en idolbild till mig roligt va!!
sen så ska man skriva en text till mig om varför just du ska vinna:D
btw den som kommer tvåa kommer inte att inte får något utan den vinner ett läppglans :)

aja lycka till då tjejer och jag vill gärna ha idolbilden så fort som möjligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0