hemma

hejsna nu så har jag kommit hem och fanny är med mig och vi har kollat på glee eftersom att jag är typ värsta glee nörden jue.
haha:P ´men nu så håller vi på att fixa oss inför kvällen,hehe ... ska ut och äta på resturang you know.
annars så har skolan varit helt normal de första lektionerna var väl tråkigast för då hade vi spanska första och andra en skit kort elevens val och då hände det inte särskillt mkt.men sen så hade vi idrott vilket var skit kul för vi körde duchball och evighets stafett men duchball börjar att bli lite tråkigt nu men bara lite!!
asså för er som inte vet så är duchball nästan samma sak som spökboll på svenska.
btw kommer inte att kunna ta några bilder från kvällen för min kamera har typ gått sönder och min mobil är på lagning :( so sad!!
aja ses ska fixa mig nu eller snart tror jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0