godmorgon

hejsan bloggen vaknade för några minuter sen det var skit skönt att få sova ut på en vardag för jag är ju somsagt fortfarande hemma från skolan men jag börjar faktiskt att må lite bättre för idag så orkar jag hålla på med min läxa och jag har typ gjort tre sidor i våran matte bok och är typ om tio tal klar med målet:P
men jag tror att jag ska kolla på en film sen men vet inte vilken.
iaf så nu ska jag gå ner till pappa som är ledig från jobbet idag igen inte för min skulle men brandmän jobbar inte hela tiden:P
så jag ska gå ner och han ska kolla vad jag har jobbat med nu i matten. så att det blir rättat och klart:)
aja ses♥


ser ni hur jobbigt det där ser ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0