fjällen 1 dag :D

så i morgon så åker jag till fjällen och jag är desutom ledig halva dagen från skolan så det blir inga lektioner för min del då eftersom att det är melodifestval i skolan och jag är ju programledare men jag hinner tyvärr inte vara med på röstningen men då är det olivia som kommer att vara istället för mig så allt är löst :P
men nu så har jag packat och längtar skit mkt tills i morgon! det kommer att bli så kul och det är andra gången som jag åker skidor i mitt liv ! men det negativa på resan är att jag inte kommer att kunna blogga tyvärr :(
för jag fick inte ta med mammas och pappas data dit :'( det var skit tråkigt men jag kommer att fota jätte mkt och sen ladda upp på bloggen när jag kommer hem igen.och som ni kanske inte vet är att jag bara är borta tills på måndag ,haha så det är inte så länge men det blir kul iaf . åker ju som sagt med en kompis och hennes familj men nu så ska jag kolla lite på tv och bara mysa :)

btw.har plattat håret inför i morgon och jag komme ratt vara skit fin ..... hahaha :D





bjuder .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0