seg uppdatering, vet...

ja som nikanske har märkt så orkar ja inte blogga överhuvudtaget vissa dagar . men nu ska ja ta tag i det och börja igen elr ska iaf försöka... heh.
men idag så blire att julpynta lite och sen så ska man sova hos bästa Linda ,kommer bli as kul ja lovar! har alltid kul med henne. annars så blire väl bara att ta det lungt.

men nu ska vi se vad som står på den där bloggkalendern som ja ska göra ,har hoppat lite sådär ni vet..

1 december - ny design
2 december - berätta om mig själv
3 december - utseende som jag skulle vilja ha

4 december - massa tips
5 december - hur jag vill att min framtid ska bli
6 december - fula ovanor
7 december - en låt som får mig att gråta

8 december - hur jag sminkar mig
9 december - ett sommarminne
10 december - något beroende
11 december - berätta en hemlighet
12 december - en dröm
13 december - mina kaniners historia
14 december - ge ut julklappstips
15 december - kläder mm
16 december - min önskelista 2010
17 december - min morgon
18 december - bilder när jag var mindre
19 december - snyggaste kändiskillen
20 december - spc med julen
21 december - något ur min garderob
22 december - tävling
23 december - mina rädslor
24 december - mina julklappar!

okej då ska ja köra 9-11 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0