om mig !

hade tänkt skriva lite om mig själv ! de blir nog välddddiiiggtt intressant...


ja heter Emma Marja Birgitta Karlsson ,när ja var liten så stavades ja med C men de ändrades tyvärr...
och ja ar fått mina mellan namn från farmor och mormor . ja är stolt över vad ja heter men skulle vilja ändra till ett ovanligare namn ibland för emma e ju så vanlig. ja älskar att vara med kompisar dom e mitt allt och min familj/släkt de är dom som betyder mest i mitt liv ! och sen så satsar ja hårt på fotbollen har spelat i ca 7 år tror ja och för er som inte vet när ja är född så är det 1997 och ja fyller i mars .
jag har en mamma,pappa och en lotsas storebror.

hobby/fritid ja då spelar ja fotboll och är med kompisar så mkt de går sen älskar ja att sitta hemma och slappa vissa dagar för de är ju bara för mysigt..fast jag är nog en sån person som oftast vill hitta på något.
de finns ju massor som är kul ex. att ja älskar att leka typ som burken och 1,2,3 , jag är nog lite barnslig av mig men de tycker ja man ska vara för man e ju inte vuxen en lixom!
sen älskar ja att spela kort kan sitta i flera timmar och bar köra ! när ja var liten så körde ja med mig själv och de gick skit bra för ja vann hela tiden ...konstig va?

kompisar dom går inte att vara utan och ja älskar dom med mitt allt ,ja asså de går inte att beskriva! både killar och tjejer ni ÄGER love u guys !
om ja inte hade dom så skulle de inte funka och ja vet inte va ja skulle ha gjort faktiskt..så tänk då på dom som inte har några :'(

de här går/gått ja på : fotboll som ja går på och ja tycker de går bra för mig ! seplar med psk 97 lag och vi var nära på att lägga ner men vi slog ihop med grymma ffs laget med söta små tjejer , och vi kommer ta hem serien nästa år eftersom den är slut iår ;) annras så spelar ja i skollaget och där går det också skit bra. ja ahr nr 8 i psk (bästa nr ever) och sen nr 11 i skollaget elr ja hade de på dom två första matcherna sen så vet ja inte mer ! men de bästa med att spela fotboll är nog när man e på planen och känner att man bara vill ge gärnet ,de är nästan bra att bli lite förbannad för då vill man bara ge igen och kämpa ännu mer . men bli inte för arga så att ni börjar klaga på ommarn för då kan de hända grejer.. x'd

sång har ja gått på och då gick ja med fia och fanny som ni kanske kommer ihåg från lite äldre inlägg då har ja skrivit att vio skulle dra på sång. men vi kännde att vi inte lärde oss så mkt så nu går v inte kvar längre..vilket e synd för kul var det vi skrattade nästan varje gång ! men ja sjunger ändå hela tiden så lite trött blir man nog av att höra sin egen röst hela tiden..heh!

dans har ja gått i och kommer inte ihåg ett piss,förutom att vi var tvungna att byta lärare varje termin så man fick ju inte dirket bästa kontakten med sin danslärare dirket.. men då gick ja iaf på jzzdans när ja var som minst och sen på showdans.

basket har ja också gått på ,hah! ja och ja tror ja spelade i några veckor elr så men de var väl helt okej men svårt som sjutton ;) hahh har inte så mkt mer att skriva om basket.

sist och också mint innebandy..ja gick 1 träning...heh! ja gillade inte läraren . ja kunde inte göra en armhävning och då skulle ja göra 20 ..man bah vad tänker du med !

haha,ni kommer säkert inte orka läsa allt men ;P


Kommentarer
Postat av: natali

jag läste allt (y)<3

2010-12-05 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0