min kanins historia ..

haha,ja de stod att ja skulle skriva om det i bloggkalendern och ja följer den stenhårt elr ja kanse glömmer ibladn men gör det isånna fall senare.. ;)
men ja nu ska ja iaf skriva om min kanin sallys historia om hon nu har någon ,jo de är klart :D


Min kanin heter då sally och ja kommer ihåg att ja ville ha en kanin super mkt och så hade ja satt ut lappar i hela huset om att ja var de ´ända barnet och så.men en dag så var ja hos cornelia och sofia var med och då så kommer plötsligt mamma och pappa dit och säger att dom har köpt tapeter t mitt rum och undrade om ja skulle kolla snabbt på dom ... ja tänkte väl inte mer på det så visst ,vi gick ner till bilen och då tittar ja genom rutan och ser en bur står där och sen när dom öpnnar så sitter lilla sally på ett litet trä hus. Hon var så söt (asså inte för att hon inte e det nu men ) iaf då så ville ja ju hem och hålla på med henne så sofia och cornelia hängde med t mig och då skulle vi komma på ett namn och de vart massa förslag och om ja fick så skulle ja gärna byta men de går ju inte lixom ;) men iaf sen kom vi då fram till sally efter ett tag.

sen när ja ahde haft henne ett tag så köpte vi en ute bur så hon fick bo ute. hon har rymmt två gånger en med mig och en annan gång när pappa ser en kanin sitta vid våran buske och han springer ut i kalsonger och springer efter henne ,... hah!
men nu så är hon så lydig så .. elr inte men,men. hon har nog värdens minsta huvud tror jag ?

hon är en dvärgvädur och dom e fett små !






några söta bilder på min gulliga kanin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0