julnånting..

ja såg den här julkalendern elr va de nu e på¨mina snygga kompisars bloggar så tänkte ja skulle försöka följa den även om ja kasnke e lite sen men wathever !

1 december - ny design
2 december - berätta om mig själv
3 december -  utseendet som ja skulle vilja ha
4 december - massa tips
5 december - hur jag vill att min framtid ska bli
6 december - fula ovanor
7 december - en låt som får mig att gråta
8 december - hur jag sminkar mig
9 december - ett sommarminne
10 december - något beroende
11 december - berätta en hemlighet
12 december - en dröm
13 december - mina kaniners historia
14 december - ge ut julklappstips
15 december - kläder mm
16 december - min önskelista 2010
17 december - min morgon
18 december - bilder när jag var mindre
19 december - snyggaste kändiskillen
20 december - spc med julen
21 december - något ur min garderob
22 december - tävling
23 december - mina rädslor
24 december - mina julklappar!

oj ja ha mkt att göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0