julkalendern från den 8 dec.

hur ja sminkar mig ?

jo du de har nu blivit lite olika ja har inte lixom vant mig med nåt speciellt lixom...

1. ibland puder
2. ibland kajal ( man får större ögon elr de ser ut så om man tittar på någon ;) )
3. macara
4. rouge ,rosa , brun


ja börjar med pudret om ja har något och då sätter ja de på kindbenen och sen tar ja lite mindre i pannan och på hakan och sen lite på näsan , sen tar jag kajalen och tar där nere först för ibland har ja bara på undersidan (vet inte va de heter ) och om inte de blir bra tar ja där uppe också ,fast för mig blire nästan alltid så att om ett öga blir bra så blir de andra helt förstört... hah. men sen på de så kommer mascara i ett-två lager . och ja de vet ni ju hur man sätter på ?
sist men inte rougen som ja ofta brukar komma på precis när ja känner mig klar. och den tar ja på kindbenen bara !

så de är oftast så de brukar se ut och ibland är de bara mascara som gäller ,orkar inte annat då och vill hålla huden fräsch!



asså ja ahr inget av dom här märkena tog bara några !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0