idol 2010 över...

äntligen är de över ! hah! nej då men de är skönt ändå ! för nu har man fått en ny artist elr okej några nya artister.. asså är de bara ja som har svårt att utala ordet artist ?

iaf tyckte ni de var bra att jay vann igår?  inte jag,ja ville att minnah skulle vinna hon gjorde vinnarlåten sååå mkt bättre än han och så var hon bättre annars också ,jag älskar när hon kör twist and shot man blir så glad och vill bara hoppa upp och ner !heh..elr e de också bara ja ?

men ni kan väl hålla med om att deras låt all i need is you var bra? den är fett skön att lyssna på !

och då är det ju en blandning av olika röster och jag älskar texten fett mkt, hah!

 


Kommentarer
Postat av: natali

nej, jay va den som förtjänade att vinna !

han gjorde vinnatlåten dubblet så bättre än minnah ;)

i love jaaaay ! :D <3



kram på dig :) <3

2010-12-11 @ 20:49:56
Postat av: sofie

HAHAHHAHA NATALI ! OM OLLE SKULLE VARA MED SKULLEHAN BLI UTKLASSAD SÅÅÅ JÄVLA HÅRT ! :'o



fast jag oroar mig inte spe mke , efter som 2 eller 3 alltid blir större än ettan ! :D

MOOHAHAHAHAHAAHAHA :D



emma , vem heja du på ? :p <3

2010-12-12 @ 09:49:51
URL: http://sofiielans.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Jag skulle bli jätte glad om du gick in och röstade på mig på denna sida: http://www.ahlens.se/magasin/modemissen.jsp

Midsommarhelgen av Emma Roodla



ursäkta för inlägget, men jag vill så gärna vinna. Vill du inte rösta kanske du i alla fall får dig ett gott skratt :)!

2010-12-12 @ 17:06:56
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0