godmorgon torsdag och ett steg närmare jul !

japp de stämmer ! nu så är det den 8 nej skoja den nionde till och med.så snart ska jag gå ner och sätta mig och titta på julkalendern som börjar kvart över sju på 1 för er som inte visste.
och den följer ja stenhårt har inte missat något avsnitt och de tänker ja inte göra...

iaf. nu så har ja fixat de mesta ska bara sätta på mascara som nu emma har fått mig och tycka e så jobbigt men ja vet inte vrf ? hon har typ sagt det några gånger och nu tänker ja på det varje gång... tack för den du!

och om inte ja bloggar mera idag så beror de på att ja är död, nej tvärt om emma kommer vara död ( de ska ja se till ) hahah,ni kommer få veta senare vad de handlade om..


min nya mössa, fin ? :D



outfit :
jeans ( nån affär i spanien )
linne ( moster )
tröja (emma )

haha man kan tro att inget av de är mitt elr jo byxorna och linnet för de har ja faktiskt "fått" av moster och emmas tröja bara låg där så fint så man var bara tvungen att ta den ;)

Kommentarer
Postat av: natali

fiiint :) <3

2010-12-09 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0