drömmarnas dröm ?

okej nu ska ja berätta om dagens dröm elr egentligen så hade ja tr eolika idag men kommer ihåg den bästa! och läskigaste...

men de var iaf så här ja skulle till willys och då så gick ja dit och när ja var klar och skulle hem igen så möter ja ett gäng gangsters och ja vet inte vilka de var och då så går ja bara för bi och sen när ja kommer fram t mitt hus så ser jag att dom har grävt en vallgrav runt hela huset och då kommer de där gangser gänget upp bkom mig och säger bor du här emma ? och då kände ja igen rösten och ser att det var min kusin !
och ja brast i tårar och såg när han tände en tändstick och kastade den på huset och mamma och pappa är där inne och dör ! och ja har ingenstans att ta vägen ! då ringer ja till emma och lovisa och frågar om ja kan sova hos dom men ja får inte det så ja hade ingenstans att sova så ja hoppade på bussen och åkte till phagen och frågade alla om ja kunde få stanna där över natten men ingen ville ha mej så ja åkte hem igen och såg mitt stackars hus vara ner bränt och då så kommer e´kiosk ägaren klod och säger att ja kan få sova inne i butiken och ja tackar så klart ja.....


och sen vaknar jag :P hahaha,rolig va fast läskig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0