varti på bondgård...

haha,ja jag har faktiskt varit på en bondgård.och det var väl okej men det luktade väldigt illa och ja var där medida och vi klappade hästar och de var jätte söta,verkligen!sen så kollade vi på grisar och där kan man snacka om stank! men innan vi var på bondgården så var vi och kollade på idas syrrras match och de vann med 2-0 bra va? men sen nmär vi var där satt vi och pratade lite och så hade hon mamman då ett lite barn och de ville amma så gulligt ida och jag kunde typ inte hålla oss för skratt ibland,och sen så var den som håkan bråkan asså han älskar ju potatis och de verkade den här bebise också göra:p haha :D sen så åkte vi och kollade på idas nya hus och det såg jätte mysigt ut.ett rött hus :D sen vart det macken eller macken kanske var innan eller ja kommer inte ihåg.. men då köpte jag iaf en sandwisch vilket var oherhört gott just då. men sen vart det åka hem till alla stupid läxor! men de har ja gjort klart nu :D visst är ja duktigt och man behövde till och med en ordbok men i våran familöj så har vi inte sånt! hahaha :D men jag klarade mig bra utan,visst låter ja smart?
aja ska fortsätta att städa rummet nu:( de  var inte roligt att komma hem.

och jag kunde inte ta några kort för mobilen dog!! jag hade liksom 34 i batterier och efter en minut så var de nitton !!


så här ser man ut nu då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0