stor TIPS

asså jag har ett tips till er somm vill ha en fin morgon och inte se den tråkiga snön! och det är då att man kollar ut genom fönstret och att man då inte kollar ner utan bara upp på den ljusblå himlen men då måste man då se till att de inte är en mulen dag;O det är väldigt viktigt!










































hahaha.... det där var såklart inte mitt tips..
här kommer det!

om du har ett par fula jeans tillexempel då kan du ta och klippa sönder de till shorts ska göra det med etta par och ni kommer att få se resultat antagligen idag eller någon annan dag men visst var det ett roligt stor TIPS efter somm att det vart två tips i ett , haha :D


fula/tråkig och woalla !!


snygga nya shorts! vad tycks? asså de här hittade jag bara på internet så det är inte de jag har gjort men bara så att ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0