städar rummet!

åhh shiet jag har städat rummet klart nu och det ser riktigt bra ut och jag hoppaas att det kommer att fortsätta att vara så här men inte för att jag tror det...men har satt in alla mina kläder i min garderob så nu är den helt full!
och sen har jag dammsugit och dammat av alla hyllor och så så det känns riktigt fräscht nu.
och jag börjar också att bli bra på att bädda sängen :D det är ett riktigt stort steg för mig.hehe..

men så här såg min garderob ut innan:


och som ni ser så är det kläder på fotöljen där och de var lite av de jag vek in men inte allt?
det var liksom fyra högar som såg ut sådär...

men nu  ser det ut såhär:


nu har jag till och med fyllt alla lådor. gosh vilket jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0